Тұрақты Қазақстан ғылыми-зерттеу институты

Қазақстандағы тұрақты даму
Міндеттемелер
Команда
Маңызды әріптестер
Институттың маңызды мақсаттары
Қазақстан 2030 жылға дейінгі кезең ішінде тұрақты даму саласында күн тәртібін қабылдаған әлемнің 193 мемлекетінің бірі болып табылады. Бұл мақсаттар бүкіл әлем дүниежүзілік көшбасшыларының үш жақты негізгі бағыт, яғни қоғам, қоршаған орта және экономиканы қамтитын адами әлеуетті дамытуға арналған маңызды тақырыбы ретінде тұрақты дамуға айрықша мән беру идеясына теңдессіз айнымастық танытуы болып есептеледі. Жаңа күн тәртібі жалпы адамзаттық,жан-жақты, трансформациялаушы және біріктіруші сипатқа ие. Онда барлық елдерге 2030 жылға дейін аса маңызды мәнге ие бес, атап айтқанда адамдар, планета, гүлдену, бейбітшілік және серіктестік салаларында барша адамзаттың мүддесі үшін бірлесіп әрекеттесуге үндеу бар.

Тұрақты даму орталығы (ТДО-ЦУР) Қазақстанда Премьер-министрдің өкімімен құрылған. Оның ішінде Премьер-министр орынбасарының төрағалығымен ТДО жөніндегі Координациялық кеңес және маңызды салалар бойынша бес салааралық оперативтік топ құрылды. Трансформациялық өзгерістер осы елеулі жаһандық мұқтаждықтарды қанағаттандыруға арналған шешімдер әзірлеуде Қазақстан мен әлемдік қауымдастыққа көмек көрсету үшін барлық секторларда да аса қажет. Қазақстандағы Тұрақты даму институты экологиялық мәселелердің нақты шешімдерін әзірлеуге бағытталған зерттеулерге ерекше назар аудара отырып, әрі серіктестік пен зерттеушілік бастамалар арқылы тұрақты даму мәдениетін құру жолымен Нархоз университетінде, Қазақстанда және бүкіл әлемде осы қайта құру мен түрлендіруге өзінің қомақты үлесін қосуға ұмтылады.
ҚАЗАҚСТАН, ОРТАЛЫҚ АЗИЯ МЕН БҮКІЛ ӘЛЕМДЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУДЫҢ 2030 ЖЫЛҒА ДЕЙІНГІ МАҚСАТТАРЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ ӨЗ ҮЛЕСІН ҚОСУ.
Барлық зерттеулер мен жобалық іс-шаралар Тұрақты Даму-2030 Мақсаттарына сүйеніп отырғанына көз жеткізу.
ЖЕТІ БАСЫМДЫҚҚА ИЕ САЛАҒА ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАСЫЛ ЭКОНОМИКАҒА; КӨШУІНЕ АЙРЫҚША КӨҢІЛ АУДАРУ ЖОЛЫМЕН 2050 ЖЫЛҒА ДЕЙІНГІ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТРАТЕГИЯНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
2050 Стратегиясын жүзеге асыруға, сол сияқты Қазақстанның «Жасыл экономикаға» көшуіне мүмкіндік туғызатын жобалар мен зерттеулер жүргізу.
ТҰРАҚТЫ ДАМУ САЛАСЫНДА ЭКСПЕРТТІК БІЛІМ БЕРУ, КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҚ ҰСЫНУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕН ЖЕКЕ МЕНШІК СЕКТОРЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
Тренингтер мен кеңес берулер өткізу және мемлекеттік пен жеке меншік секторларға әр-түрлі қызмет көрсету.
ОРТАЛЫҚ АЗИЯ МЕН ШЕТ ЕЛДЕГІ ТҰРАҚТЫ ДАМУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚОЛДАНБАЛЫ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ ЖЕТЕКШІ ИНСТИТУТЫ АТАНУ
Сапалы зерттеулер жүргізу және Нархоз университетін Орталық Азиядағы басқа да
академиялық, азаматтық және мемлекеттік мекемелермен біріктіре отырып, тұрақты
даму саласындағы білім орталығы атану.
ҚЫЗМЕТТІҢ БАСЫМДЫҚҚА ИЕ БАҒЫТТАРЫ САЛАСЫНДАҒЫ ТҰРАҚТЫ ДАМУДЫҢ МҮДДЕЛЕРІ ҮШІН БІЛІМ БЕРУ СФЕРАСЫНДАҒЫ ЮНЕСКО ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ЖАҺАНДЫҚ ЖОСПАРЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА ӨЗ ҮЛЕСІН ҚОСУ.
Біз әрбір адамның оның мүмкіндіктерін кеңейтетін білім, дағдылар, құндылықтар
мен нұсқаулар иеленуін қамтамасыз ету мақсатында білім мен оқытуды қайта
бағыттауға ұмтыламыз, әрі олар тұрақты дамуға қол жеткізу үдерісіне елеулі үлес
қосуға мүмкіндік береді
Сонымен қатар біз;тұрақты дамуды ынталандыруға бағытталған барлық күн
тәртіптері, бағдарламалар мен іс-шараларда ағартушылық жұмыс пен оқыту үдерісін
күшейтуге тырысамыз;
Нархоз университетінде кешенді білім беру тәсілдемесін енгізу.
МӘСЕЛЕЛЕРДІҢ НАҚТЫ ШЕШІМДЕРІН ІЗДЕУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ЕРЕКШЕ НАЗАР АУДАРА ОТЫРЫП, ӘРІ СЕРІКТЕСТІК ПЕН ЗЕРТТЕУШІЛІК БАСТАМАЛАР АРҚЫЛЫ НАРХОЗ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ, ҚАЗАҚСТАН МЕН БҮКІЛ ӘЛЕМДЕ ТҰРАҚТЫ ДАМУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жергілікті, ұлттық, аймақтық және халықаралық деңгейлерде берік серіктестік
байланыстарды жолға қою;
Нархоз университетінде білім беру қызметін жүргізу үшін кешенді біртұтас білім беру
тәсілдемесін енгізу;
Тұрақты даму қағидаларына сәйкес өз жұмысымызды, өз Институтымызды және нақ
өзімізді ұйымдастыру жолымен практика жүзінде оқыту.
БРЕНДАН ДЮПРЕЙ
ДИРЕКТОР, ТҰРАҚТЫ ҚАЗАҚСТАН ЗЕРТТЕУ ИНСТИТУТЫ, "ТҰРАҚТЫ ДАМУ" ПРОФЕССОРЫ
Брендан Дюпрей – Тұрақты Қазақстан Зерттеу Институтының (SKRI) негізін қалаушы, сондай-ақ Нархоз университетінде "Тұрақты даму" пәні бойынша профессор болып табылады. Он жылдан астам бренд тұрақты даму саласында жаһандық бағдарламалар мен зерттеулермен айналысады. Өзінің барлық мансабында ол тұрақты даму саласындағы көшбасшы ретінде белгілі болды, ол түрлі бағыттарда күш-жігерді біріктіру және командалық жұмыс арқылы проблемаларды шешу жолдарын іздестіруге қабілетті. Оның ең үлкен табысы Батыс Балқанындағы "Тұрақты даму мүддесіндегі білім беру" бес жылдық базалық бағдарламасына, сондай-ақ "Тұрақты болашақ мүддесіндегі білім беру. (2012-2017 жылдар). Оның басшылығының арқасында бұл бағдарлама Сербия, Черногория және Косово елдеріндегі білім беру саласындағы соңғы нәтижелер негізінде оқытуға көзқарасты пайдалануға жаһандық көшу шеңберінде қазіргі уақытта өңірде жүзеге асырылып жатқан неғұрлым кең білім беру реформаларына орнықты даму тұжырымдамалары мен идеяларын интеграциялауда маңызды рөл атқарды. Ол сондай-ақ TEDx спикерлері ретінде сөз сөйледі, онда білім беру реформалары тұрақты даму құралы ретінде қалай пайдаланылуы мүмкін деген өз көзқарастарымен бөлісті.
Брендан Орталық Еуропа университетінің «Қоршаған орта және саясат туралы» ғылым докторы дәрежесіне ие. Оның академиялық мүдделері: Тұрақты даму мақсаттары, Экологиялық және мемлекеттік саясат, Енгізу, көп деңгейлі басқару, ТДМ арқылы білім беру реформалары және басқару трансформациялық өзгерістер. Ол Тұрақты даму, Жаһандық экологиялық басқару, экологиялық саясатты жүзеге асыру және тұрақты даму мақсаттары бойынша курстардан сабақ берді. Бар көптеген жарияланымдар, соның ішінде әлемге танымал журналдарда.
АСЕЛЬ АМИТ
ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕРІ
Асель Амит – Тұрақты Қазақстан Зерттеу Институтының (SKRI) проект-менеджері, Орталық Азия бойынша аймақтық зерттеуші-маман, Орталық Азия мен Ауғанстан үшін экологиялық және білім беру проекттерін жүзеге асыруда 4 жылдан астам тәжірибесі бар.

Аймақтық деңгейде ұлттық су және табиғатты қорғау агенттіктерінің қатысуымен судың сапасы бойынша салааралық жұмыс тобын құруға бақылау жасалды. Бұл жұмыс тобы Орталық Азиядағы су сапасының стандарттарын аймақтық үйлестіру бойынша жалғасатын ынтымақтастықтың бастапқы нүктелерін анықтады. Ұлттық деңгейде ол Орталық Азиядағы трансшекаралық өзендер қауымдастығы мен жергілікті тұрғындар үшін консультациялар мен тренингтер өткізу арқылы азаматтық қоғамды шешімдер қабылдау процесіне тарту бойынша жұмыс жасады.

Ол USAID, GIZ, ЕС, SDC, БҰҰДБ, БҰҰ ЕЭК, SIWI, ЕҚЫҰ, DAAD және басқа да донорлық ұйымдардың су ресурстарын бірігіп басқару, судың сапасы, экожүйелік қызметтер, турақты даму оқыту, жасыл экономикаға көшу, гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігі саласындағы проекттерді іске асыруға және басқаруға қатысты.
ҚАУЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚЫТУШЫЛАРЫ
ЮАН СИМПСОН
Профессор Симпсон Шотландияның тумасы, 2018 жылдың тамыз айында ол "Нархоз" Университетінің Экономика және Әлеуметтік Ғылымдар Мектебінің деканы болды.
ANJAN GHOSH
Dr. Anjan Ghosh, PhD ( Strategic Management, IIM Calcutta) is driven by discovery and instrumentalist research- research that is useful for practice. His research, teaching and consulting interests situate at the intersection of strategy, entrepreneurship, organizational change and inclusive development
ТУРСЫНГУЛЬ ГУМАРОВА
Профессор Ғұмарова – "Экология"білім беру бағдарламасының директоры. Экология және тұрақты даму, су ресурстарын кешенді басқару, энергияның баламалы көздері және Жасыл экономика пәндерін оқытады. Тұрақты даму бойынша оннан астам мақала жариялады.
ДЖОН СУИНИ
Профессор Джон Суини-футуролог, дизайнер және жазушы. Ол алты құрлықта 40-тан астам елде негізгі баяндамалармен, семинарлармен және оқу курстарымен кеңінен кеңес береді және сөз сөйлейді.
ДМИТРИЙ КИМ
Дмитрий Ким-математик, ықтималдық теориясы және статистика жөніндегі маман. Қазақ ұлттық университеті мен Новосібір Мемлекеттік Университетін бітірген,
РАСИМА САЛИМБАЕВА
Расима Сәлімбаева – экономика ғылымдарының кандидаты, "Экология"білім беру бағдарламасының доценті. Нархоз университетінде 14 жыл бойы педагогикалық жұмыс жүргізеді, ғылыми-педагогикалық қызмет барысында әлеуметтік-экологиялық және экономикалық мәселелер бойынша 42 ғылыми жұмыс және "әлеуметтік экология және тұрақты даму"атты оқулық дайындады.
НУРЛАН АДИЛЬХАНУЛЫ
Нұрлан Әділханұлы – Нархоз Университетінің «Қоғам, Технология және Қоршаған Орта» факультетінің доценті. Халықаралық қатынастар, жоғары білім және сыртқы саясат сияқты салаларда терең түсінікке ие. Қазақстанның Мәскеу (Ресей), Исламабад (Пәкістан) және Ашхабад (Түрікменстан) елшіліктерінде дипломат болып жұмыс істеді.
Альмира Даулбаева
Альмира Даулбаева – PhD, «Экология» білім беру бағдарламасының доценті. Көптеген жылдар бойы ол ауаның ластану проблемаларына арналған ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысады, осы тақырыптағы ғылыми жобаларға қатысты. Ғылыми-педагогикалық қызметі барысында ол 35-тен астам ғылыми еңбектердi басып шығарды,
СТУДЕНТТЕР, ОҚЫТУШЫЛАР, УНИВЕРСИТЕТТЕР, АЗАМАТТЫҚ ҚОҒАМ, МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕЛЕР, ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҰЙЫМДАР.
БАЙЛАНЫС
БРЕНДАН ДЮПРЕЙ
ДИРЕКТОР, ТҰРАҚТЫ ҚАЗАҚСТАН ЗЕРТТЕУ ИНСТИТУТЫ (SKRI), "ТҰРАҚТЫ ДАМУ" ПРОФЕССОРЫ
МЕКЕН-ЖАЙЫ
ЖАНДОСОВ КӨШЕСІ, 55, АЛМАТЫ, ҚАЗАҚСТАН 050035
Email
BRENDAN.DUPREY@NARXOZ.KZ
Learning today – leading tomorrow
Әлеуметтік желілер
© НАРХОЗ - 2020. Барлық құқықтар сақталған
Разработано в Digital студии Макатова
Vectors and graphic: icons8.com
БАЙЛАНЫС МӘЛІМЕТТЕРІ
УНИВЕРСИТЕТ ТУРАЛЫ
ТАЛАПКЕРГЕ
МЕКТЕПТЕР