Негізгі мақсаттары мен міндеттері

  • Орталық Азияда және оған арналған жаңашылдық ``тақырыптық зерттеулер мен әзірлемелер``
  • Ресурстық Білім орталығына:
    • Орталық Азия бойынша кейстерді зерттеу
    • Өңірлік және жаһандық аудиторияға бағытталған Орталық Азия ұйымдарының кейстерін әзірлеу
    • жаһандық кейстерді аймақтық тілдерге аудару
  • Техникалық, әлеуметтік, экологиялық және этикалық ұстанымымен болашақ көшбасшыларды дамыту үшін Орталық Азиядағы ``қозғалыстың тақырыптық зерттеуіне`` басшылық жасау
  • Өзара оқыту және білімді дамыту үшін академиялық қоғамдастық пен бизнес-қоғамдастық арасында алмасу терезесін құру

Кейс орталығы не үшін құрылды?

Кейстер бойынша оқыту білім беру менеджменті нақты педагогикалық әдіс болып табылады. Кейстер арқылы студенттер концепциялармен, рамкалармен және теориялармен танысып қана қоймай, сонымен қатар басқару міндеттеріне қол жеткізе алады және осы үдерісте олар басқару мәселелерін түсіну, талдау және шешу тәсілдерін зерттейді. Басқарушылық мәселелер тек ұйымдық контексте ғана емес, сонымен қатар кең әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени контексте болғандықтан, “стандартты кейстер” студенттерге қажетті ақпарат бермейді. Осылайша, өзара байланысты жаһандық экономика жағдайында бизнес-ортаның күрделенуіне қарай әртүрлі контекстерге әсер ететін кейстерге деген қажеттілік үнемі өсуде.

Посткеңестік Орталық Азия экономикаларының тез пайда болуымен, ең алдымен, екі себеп бойынша Орталық Азияда бизнес кейстерді оқыту қажеттілігі өсуде. Бірінші себеп: Орталық Азия елдерінің дамуы мен табыстылығын басқаруға дайын жас ұрпақ бизнесті жүргізудің жергілікті шарттарын және оның жаһандық сценарийлермен байланысын түсінуі тиіс. Екінші себеп: өзара байланысты жаһандық экономика жағдайында көпұлтты ұйымдар (осы ұйымдардағы тәжірибелі мамандар) Орталық Азияның контекстін түсінуі тиіс. Мұндай жағдайда айқын бос орын бар – Орталық Азия бойынша оқу кейстерінің саны өте шектеулі. Орталық Азиядағы білім беру менеджменті көшбасшыларының бірі бола отырып, NBS “Жібек жолы” Кейс-орталығын “субконтинентке қызмет көрсете отырып ғана емес, сонымен қатар басқа әлеммен білім алмасудың сыни терезесі ретінде әрекет ете отырып, Орталық Азиядағы кейс зерттеулер қозғалысын іске қосу және басқару” ұранымен ашылды.

2019-2020 оқу жылдарына арналған жұмыс жоспары:

Кейстерді әзірлеу және жариялау:

25 оқу кейстері мен 5 теориялық кейстерден конвейер құру

Факультеттің даму бағдарламалары:

университет факультеті / бизнес-мектеп үшін кейс-оқыту, кейс жазу және кейс-зерттеу бойынша жеке сертификация бағдарламалары

Студенттерді дамыту бағдарламалары:

студенттерге арналған Нархоз университетінде “Case Champion Club” іске қосу. Студенттерді “тақырыптық зерттеулерді зерттеу және дамыту”, олардың тәжірибелі оқытуынан тағылымдамадан өту және жұмысқа орналастыру орны ретінде оқыту. Және тақырыптық конкурстар проблема болып табылады.

Зерттеу ынтымақтастығы:

біз Кембридж университеті, ЭССЕК, НТУ және IIM Calcutta сияқты жетекші институттардың ғалымдарымен тақырыптық зерттеулер үшін ынтымақтыстық. Біз алдыңғы қатарлы ғылыми-зерттеу институттарымен және баспалармен институционалдық әріптестік құру жөнінде алдын ала келіссөздер жүргізудеміз.

Корпоративтік әріптестік:

Орталық “бизнес-кейстер конкурстарын” бірлесіп өткізу үшін корпоративтік серіктестіктерді дамытуға, ұйымдық оқытуға кең аудиторияны қамтуға мүмкіндік беру үшін кейстерді әзірлеуге, сондай-ақ кейстерді жеке әзірлеуге және бортта қызметкерлерді оқыту және бағдарлау сияқты ішкі корпоративтік бағдарламалар үшін оқытуға мүмкіндік береді.

Мүшелігі мен қатыстылығы:

орталық тақырыптық зерттеулер бойынша жетекші әлемдік қауымдастықтардың мүшесі болып табылады.

Роуд-шоу, семинарлар, мастер-кластар және конференциялар:

Орталық тақырыптық зерттеулер, ғылыми зерттеулер және кейстерді әзірлеу негізінде оқуға жәрдемдесу үшін роуд-шоу ұйымдастырады. Жыл бойы тиісті тақырыптар бойынша ғылыми-практикалық семинарлар, практикумдар және халықаралық конференциялар өткізіледі.

Зерттеу бастамасы

Қазіргі уақытта Кейс-орталықтың зерттеу бастамалары (бірақ шектелмейді):

  • Орталық Азия экономикалары контекстінде ұйымдастырушылық, басқарушылық және іскерлік динамиканы түсіну
  • Орталық Азиядағы интернационализация динамикасы – өңірлік компаниялар қалай жаһандық болып, жаһандық ұйымдар Орталық Азия нарығында қалай шығады/ жұмыс істейді
  • Маңызды сауда орталықтары ретінде қазіргі заманғы қалалардың посткеңестік динамикасы мен эволюциясы
  • Жібек жолы елдерінің мұрасы мен мәдениетін қалпына келтіру / сақтау
  • “Үш нәтиже” бойынша ұйымдарды теңестіру (яғни пайда, адамдар, планета)”
  • Орталық Азиядағы коммерциялық кәсіпкерлік және әлеуметтік кәсіпкерлік

Негізгі топ

Доктор Анжан Гош (стратегиялық басқарудағы кандидат, Ммв Калькутта) НИВЦ жүргізеді. Ол әр түрлі рөлдерде ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру тәжірибесінің екі онжылдығын біріктіреді: далалық тақырыптық зерттеулер жүргізетін этнограф және іс-қимыл зерттеушісі, электрондық оқытудың табысты компаниясының тең құрылтайшысы, жетекші әлемдік электрондық оқыту компаниясының Үнді операцияларын басқаратын топ-менеджер, Үндістанның екі танымал АТ-компаниялары үшін жаңа бизнес-бастамаларды бастаған корпоративтік кәсіпкер, жетекші коммерциялық емес және халықаралық консалтинг тапсырмаларының гибридтік кәсіпорнынан бастап және басқара отырып. Ол инструменталистік эпистемология-тәжірибе үшін пайдалы зерттеу. Гибридизм және стратегиялық өзгерістер бойынша ғылыми және педагогикалық кейстер онымен бірге жеті халықаралық марапатқа ие болды. Толық өмірбаяны: https://www.linkedin.com/in/dr-anjan-ghosh-90075b5/

 

Анна Нагорнова (KDI M. A. in Public Policy) – Нархоз Бизнес мектебінің аккредитациялау және сапа жөніндегі директор. Анна кейстерді жазу және кейстерді зерттеу бойынша беделді Paul Lawrence Fellowship (2019) шәкіртақысының лауреаты,. Ол Оңтүстік Кореядағы KDI мемлекеттік саясат және менеджмент мектебінде магистратураны бітірді, мемлекеттік секторлардың білімі мен тәжірибесін біріктіріп зерттеу институттарында жұмыс істеді. Анна бүкіл әлем үшін Орталық Азияда жоғары сапалы кейстер жасаумен айналысады.